Wednesday, October 13, 2010

From Italy with l♥ve

I spent the last 4 days in Italy, spinning like a top to be sure to say Hi! to everyone..but I had time for some new purchase and for some precious gifts.
The first one is a new (but old) kilim from my uncle. I'm not sure but I think that it comes from Morocco..is quite old and there are some scratch, but this is his beauty and I love it in my livingroom.
The second one is a crochet blanket from my grandma, so soft and colored..perfect for my blue couch!
The third one is a bowl that my grandma (the other one!) bought for me in Tunisia..she choose my favourite colors and now is on my coffe table!
The last one is my only purchase, a vintage teapot that I bought in a second hand market. Is very simple with this nice blue decoration.


4 days and 4 new entry in my blue apartment!






 Ilaria Chiaratti 2010


Ho passato gli ultimi 4 giorni in Italia, girando come una trottola per essere sicura di dire ciao! a tutti .. ma ho avuto il tempo per qualche nuovo acquisto e per alcuni regali preziosi.
Il primo è un nuovo (ma vecchio) kilim di mio zio. Non sono sicura ma penso che provenga dal Marocco..è abbastanza vecchio e ci sono alcuni graffi, ma questa è la sua bellezza e lo adoro nel mio soggiorno, penso che scaldi l'ambiente.
Il secondo regalo è una coperta all'uncinetto da mia nonna, così morbida e colorata..perfetta per il mio divano blu!
Il terzo è una ciotola che mia nonna (l'altra!) ha acquistato per me in Tunisia..ha scelto i miei colori preferiti e ora è sul mio tavolino!
L'ultimo è il mio unico acquisto, una teiera vintage che ho comprato in un mercatino di seconda mano. È molto semplice con un bel decoro blu.


4 giorni e 4 new entry nel mio appartamento blu!



1 comment:

★ Thank you so much for your comment! ★
Ilaria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...