Thursday, November 18, 2010

IDA Christmas tree

Yesterday I had a sudden change in my afternoon plan, so I decided to seize the opportunity and going to my favourite flea market. 
Unfortunatelly I didn't find nothing special (just a couple of white mugs that I want decorate) but on my way home, in the middle of a park, I found some nice branches and I decided to pick them up..to create my "IDA Christmas tree"!
My apartment will not be decorated for Christmas, because as usual we come back to our family in Italy, but this year I decided to put some "Christmas mood" around us. So I put the branches in the bigger vase that I have home, I added lights and crochet decorations and, in conclusion, a couple of candles . All that we need now are just the presents!





Ilaria Chiaratti 2010


Ieri ho avuto un improvviso cambiamento di piani per il mio pomeriggio, così ho deciso di cogliere l'opportunità al volo e andare al mio amato mercatino delle pulci.
Sfortunatamente non ho trovato niente di speciale (solo un paio di tazze bianche che voglio decorare), ma sulla strada di casa, nel mezzo di un parco, ho trovato alcuni bei rami e ho deciso di prenderli..per realizzare il mio "albero di Natale IDA"!
Il mio appartamento non verrà decorato per il Natale, perché come al solito torniamo dalle nostre famiglie in Italia, ma quest'anno ho deciso di mettere un po '"atmosfera natalizia" intorno a noi. Così ho messo i rami nel vaso più grande che ho in casa, ho aggiunto le luci e le decorazioni all'uncinetto e, in conclusione, un paio di candele. Tutto ciò di cui abbiamo bisogno ora sono solo i regali!

6 comments:

  1. oh! such an easy and lovely idea!!

    ReplyDelete
  2. Thank you!! I love simple ideas..as I'm usually say: no time, great ideas!!

    ReplyDelete
  3. So pretty and fun....I like simple things too!!!

    ReplyDelete
  4. Simpatico, semplice e sofisticato....

    ReplyDelete
  5. Mi piace...poi la versione notturna è splendida!

    ReplyDelete
  6. @ Marilyn: thank you so much!
    @ Mirella: grazie mille, sei molto gentile!
    @ Labisbetica: grazie mille! Si, quando e' tutto buio e lo accendo crea davvero una bella atmosfera!

    ReplyDelete

★ Thank you so much for your comment! ★
Ilaria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...