Monday, January 27, 2014

Today I heart this #17

Happy monday, I hope you had a lovely weekend. I've been once again to Rotterdam, but I'll share the pictures next week..yes, because I'll be here only today and wednesday: too many things to do!
It's time for one of my fav column: Today I heart this. I want to share a lovely idea that you can easly make in any room of your house: a perpetual wall calendar. It could be very useful in the entryway, in the kitchen or in the kids room. And if you don't have a wall, what do you think to reproduce it on a door? Clever and simple!



Buon lunedì, spero che abbiate passato un bel fine settimana. Io sono stata ancora una volta a Rotterdam, ma posterò le foto fatte la prossima settimana..sì, perché sarò qui sul blog solo oggi e mercoledì: troppe cose da fare! 
È giunto il momento di una delle mie rubriche preferite: Today I heart this. Voglio condividere una bella idea che si puo' facilmente riprodurre in qualsiasi stanza di casa: un calendario da parete perpetuo. Potrebbe essere molto utile nell'ingresso, in cucina o nella camera dei bambini. E se si ha un muro a disposizione, che ne dite di farlo su una porta? 
Intelligente e semplice!



today2
picture via Ohhh Mhhh


4 comments:

★ Thank you so much for your comment! ★
Ilaria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...