Wednesday, July 16, 2014

Baby room #5 {Fine Little Day}

This week only one post is dedicated to the baby room project and it's all about my new sponsor: Fine Little Day.
Fine Little Day is a company and blog based in Gothenburg {Sweden} and the ambition/goal is to "include art and design in your everyday life". I'm a big fan of this brand and I'm so happy and proud they accepted to be one of my sponsor for this project.
I asked the Gran cushion in a vibrant green grass and the baby blanket Gran child, with yellow edges. They are perfect for the playful/joyful style I'm looking for. But Fine Little Day offers also a big range of products for the all house: prints, wallpapers, tableware and an amazing textile selection.
I created three different mood boards with some of my favorite items divided in three styles: b&w, vintage feeling and geometric patterns. What's your favorite one?



Questa settimana un solo post è dedicato al progetto baby room ed è riguardante il mio nuovo sponsor: Fine Little Day
Fine Little Day è una società e blog con sede a Gothenburg {Svezia} e l'ambizione/obiettivo è quello di "includere l'arte e il design nella vita di tutti i giorni". Sono una grande fan di questo marchio e sono davvero felice e orgogliosa che abbiano accettato di essere uno dei miei sponsor per questo progetto. 
Ho chiesto quindi il cuscino Gran in un vivace verde erba e la copertina Gran child, con bordi gialli. Sono perfetti per lo stile giocoso/gioioso che sto cercando. Ma Fine Little Day offre anche una vasta gamma di prodotti per la tutta la casa: stampe, carte da parati, articoli per la tavola e una selezione di tessili davvero incredibile. 
Ho creato tre differenti mood board con alcuni dei miei pezzi preferiti, dividendoli in tre stili: b&w, vintage feeling e motivi geometrici. Qual è il vostro preferito?




All the products are available here



2 comments:

  1. Anche io sono fan da sempre... come si fa a non amare i loro prodotti? Ottima scelta :-)

    ReplyDelete
  2. ed io sono una fan del tuo talento multiforme: creazioni, styling, foto, marketing. secondo me ci sai proprio fare! (e gli sponsor si metteranno in fila ;)

    ReplyDelete

★ Thank you so much for your comment! ★
Ilaria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...