Tuesday, October 28, 2014

Så fint! style: Maria Calcetines

Hello everyone! It’s Barbara visiting you today on IDA interior lifestyle.
It's always a great pleasure for me to contribute to Ilaria's blog; it's thanks to her that few years ago I learned how to hold a crochet hook. I'm telling you this because today I want to introduce you one of my 'handmade heroes', Monica Abajo, aka Maria Calcetines
On Pinterest I discovered her special taste for simple but effective chores, and through her Instagram profile I had the opportunity to see the fresh and cheerful atmosphere of her home, which I want to share with you today. 
Enjoy ;) 


Ciao a tutti! È Barbara che vi scrive oggi, qui su IDA interior lifestyle.
È sempre un grande piacere, per me, poter contribuire al blog di Ilaria; d'altro canto, se ho imparato a tenere in mano un uncinetto, è stato grazie ad un suo tutorial, qualche anno fa. Ed è proprio in tema di fai da te, che oggi vi parlerò di una delle mie muse del 'fatto a mano': Monica Abajo, in arte Maria Calcetines.
Su Pinterest ho scoperto il suo gusto speciale per i lavoretti semplici e di effetto, ma è stato il suo profilo di Instagram a rivelarmi l'atmosfera fresca e allegra della sua casa, che oggi condivido con voi.
Buona visione ;)




Pictures via Maria Calcetines Instagram account



No comments:

Post a Comment

★ Thank you so much for your comment! ★
Ilaria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...