Friday, April 3, 2015

Dream big baby #1: Bloomingville Mini


Since I revealed the baby room for the first time {read the post here}, I received a lot of comments and questions regarding the items I incorporated in the project.
Truth is that, when I opened the "baby room file" last year, I didn't know many brands for kids, so I simply decided to add items that are not specifically designed for them, but with nice shapes and colors and close to my aesthetic.
So, here the new column, "Dream big baby", where I want to share my favorite items for kids, the objects and furnitures that I would love to have for Enea's room and maybe inspire those of you who are decorating a baby room for the first time.
The first brand I'd like to introduce is Bloomingville. I have their lovely rattan chair {and I couldn't be more happy!} that is not designed for a baby room per se, but I find it very comfortable! They also have a collection for baby and kids, called Bloomingville Mini "a wonderful range of products combined with fantastic illustrations". Below my favorite!


Da quando ho mostrato la baby room per la prima volta {potete leggere il post qui}, ho ricevuto un sacco di commenti e domande per quanto riguarda gli elementi che ho incorporato nel progetto.
La verità è che, quando ho aperto questo file l'anno scorso, non conoscevo molte marche dedicate ai bambini, quindi ho semplicemente deciso di aggiungere elementi che non sono specificamente progettati per loro, ma con forme e colori vicino alla mia estetica.
Quindi ecco qui la nuova rubrica, "Dream big baby", dove voglio condividere i miei oggetti preferiti per bambini, i complementi e i mobili che mi piacerebbe avere per la camera di Enea e magari aiutare e ispirare quelli di voi che stanno decorando e progettando una cameretta per la prima volta.
Il primo marchio che vorrei presentarvi è Bloomingville. Possiedo la loro sedia in rattan {e non potrei esserne più felice!} che appunto non è progettata per una baby room, ma che io trovo molto comoda! Hanno anche una collezione dedicata ai bambini e ai più grandicelli, chiamata Bloomingville Mini "una splendida gamma di prodotti decorati con fantastiche illustrazioni". Qui sotto i miei preferiti!


images via Bloomingville.dk


2 comments:

  1. ottima idea questa rubrica! e che bel titolo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazie Lisa, spero possa essere utile!
      un abbraccio

      Delete

★ Thank you so much for your comment! ★
Ilaria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...