Monday, January 2, 2017

2017 :: "Priority"




Happy new year dear blog friends!
This year I decided to break the tradition and to don't write the usual accomplishments and resolutions list, I find it too restricted for the projects I have in mind. Instead I picked a word that will be representative for what I wish in 2017. The word is "priority".
In a year that will see the family growing again, I need to set my priorities more than ever. Cut and select: this is what I'll do. Cut the projects that don't bring me anything back {in terms of money and personal growth} and select very carefully where to spend my energy.
I wish you all a positive 2017!



Felice anno nuovo cari amici del blog!
Quest'anno ho deciso di rompere la tradizione e non scrivere la solita lista dei risultati e delle risoluzioni, la trovo troppo limitata per i progetti che ho in mente. Invece ho scelto una parola che sia rappresentativa di quello che desidero per il 2017. La parola è "priorità".
In un anno che vedrà la famiglia crescere ancora, ho bisogno di impostare le mie priorità più che mai. Tagliare e selezionare: questo è quello che farò. Tagliare i progetti che non mi portano nulla di nuovo {in termini di remunerazione e di crescita personale} e selezionare con molta attenzione dove spendere le mie energie.
Auguro a tutti un positivo 2017!



Picture styling and concept: 
Ilaria Chiaratti for IDA Interior LifeStyle, 2017.


3 comments:

  1. A great word for 2017! Your home is looking as dreamy as ever...

    ReplyDelete
  2. Nice post, This is very useful to all, Thanks for sharing this valuable information with us.
    Low Budget flats for sale in Korattur

    ReplyDelete

★ Thank you so much for your comment! ★
Ilaria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...